dinsdag 11 augustus 2015

bedankt

Een tijdje geleden kwam mijn man thuis van zijn werk met een grote goed gevulde pipoos tas. Deze tas kwam van de vrouw van een collega die gestopt is met scrappen op papier en dit alleen nog digitaal doet.
Ik heb om haar te bedanken een paar kaarten gemaakt. Voor die kaarten heb ik papier gebruikt dat zij mij cadeau deed in de eerder genoemde pipoos tas.

Vorig jaar heeft mijn man stempels meegenomen uit Seattle, bij Impress. Ik heb de stempels niet eerder gebruikt, omdat ik geen geschikt papier had om ze mee te combineren. 
Stampin'Up heeft nu in de nieuwe jaarcatalogus een stempelset, Gift from te Garden, staan die er perfect bij past. Door dit papier van Basic Gray, Urban prairie, werd ik geïnspireerd.
De afdrukken heb ik op een blad van het dsp Cherrie on Top gemaakt met dezelfde kleur inkt als het cardstock Tempting Turquoise.
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten